Svävar högt upp bland molnen.

Sedan jag kikade in här sist har jag slutat vara singel:

- Vilket har lett till att mycket tid har spenderats med just honom, i Enköping, Gävle & Månkarbo.

Jag har jobbat:

- Vet att mina arbetskläder är fööör snygga, galet alltså.

Jag har bott ihop med denna filur:

- Hon är den bästa vännen man kan ha.

Och även jag har firat midsommar:

- Fixade en egen midsommarkrans och allt, engagerad, svar ja!

Så sammanfattningsvis så tar jag vara på sommarlovet då det är mitt sista, samtidigt som jag varvar det med jobb och andra nödvändigheter. Svävar på rosa moln och är lyckligare än lyckligast mest hela tiden och vill aldrig att tiden ska ticka vidare, ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0