Dator är överskattat.

Hann inte riktigt med bloggen igår alltså.
Igentligen har jag inte tid nu heller men de skiter ja i.
Drog till Elin igår och hade det trevligt.
Vi drog en bennyrunda, var te konsum och handlade och sen hem till henne och hade det massor med trevligt resten av kvällen, om skratt förlänger livet så kommer jag aldrig dö känner jag.
Åt även världens godaste kladdkaka med nutella på - Elin är grym på o baka!. hah.
Natten var skrattretande rolig - sockerkick och kunde inte somna - naaais.
Nu borde jag packa och göra mig iordning för jag ska iväg på 20-års Kalas, kusinvitamin fyller år, grattis Hannah!.




Bilder från igår, haha, förövrigt har Elin lärt mig äta en av alla sorters naturgodis, bäst!.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0