I'm Back!.

Tierp - Norrköping - Söderköping - Motala - Örebro - Tierp

Hemma nu, har haft det bäst faast saknade min säng lite grann sista dagarna, hah.
Jag kan ju lista en del av sakerna jag gjort när jag varit borta.

¤ Badat på ett as fint bad ställe.
¤ Badat på äventyrsbadet i örebro.
¤ Failat med att sätta upp tältet så det regnade in.
¤ Spelat äventyrsgolf x2.
¤ Spelat vänd 10 och skrattat som en idiot, haha.
¤ Solat.
¤ Kollat på några filmer.
¤ Jagat insekter.
¤ Skrattat så jag knappt kunde stå.
¤ Skämt ut mig totalt på en camping toalett med Elin.
¤ Blivit stamkund på McDonalds och Willys. - Finte!.
¤ Shoppat.
¤ Åkt bil.
¤ Lyssnat på massor av musik.
¤ Spanat in och snackat med trevligt folk!.
¤ Ätit SUPERDUPERMEGASTORGOD glass på glass restaurangen i söderköping.
¤ Gått upp för ett berg med Elin, haha.
¤ Knäppt massor med kort.
¤ Sovit.
¤ Grillat.

+ mycket mer som jag glömt eller inte orkar skriva!. :D

Men i vilket fall så har jag haft det underbart roligt!.
Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa noveller på internet - asnajjs!.
Har även godis att äta - yesbox mitt liv är bra.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0