One time.

"We were given: Two hands to hold. Two legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen. But why only one heart? Because the other was given to someone else. For us to find." - Sounds good.

Anyway, Andreas, Ida och jag drog till Andreas o va där i nån sekund.
Sen blev det vidare till nån random mack och sen in till Valbo.
Rätt så jätte najjs att Andreas kopplat in nån baslåda - dunka satan heeela vägen!. :D
Väll i Valbo åt vi på nå random ställe - vart kebabtallrik för mig och buffe för dom andra två.
Efter lite affärskollande åkte vi sedan hemåt igen.
Men köpte först glass i drive- in luckan på McDonalds - aldrig fel!.
Så nu är jag hemma igen några hundra kronor fattigare men vad gör det, fint med nytt i garderoben.
Som jag förövrigt rensade nyss och en massa gammalt skit åkte iväg.
Nytt i garderoben (dock fick jag lite av alla saker - och det tackar jag för!.) :

Svarta  tjocka strumpbyxor.
2 st tjocktröjor.
Rosa sockor - haha var tvungen!.
Ett par Jeans shorts.
3 T-shirtar.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0