The most important things in life arn't things.

Jag har börjat få svårt att sova på kvällarna, igen. Mitt huvud verkar inte kunna slappna av och alla mina sinnen är på helspänn hela tiden. Det är nästan som om jag väntar på ett ljud eller en rörelse från en person jag vet inte ens befann sig på samma ställe som jag själv för tillfället.  Alla minnen, vare sig de är gamla eller nya, spelas upp i mitt huvud så fort jag stänger ögonen, och såklart får de mig att försöka hålla mig vaken under dygnets alla timmar. Nätterna slutar dock alltid på samma sätt, med att jag glider in i en djup, drömlös sömn och sedan vaknar på morgonen och har återigen lyckats sovit alldeles för några timmar.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0