dag 20 – Mitt rum

Hah jag har ju två rum, men inget som är bara mitt.

Hos pappa :
Rätt så stort rum som jag delar med min syster Nora.
Hon är dock bara där varannan helg såå man kan säga att jag har det själv!.
I rummet finns en dator, två sängar, bokhylla, skrivbord, garderober, teve , byrå, fotölj, nattduksbord, helfigursspegel och en hylla. + maassa annat smått. hah.



Hos mamma :
Jäädrit stort rum som jag delar med min syster Ida.
Men det är så stort så det är ine jag dör av, hon pratar ju även om att flytta ut snart. Heh.
I rummet finns två sängar, databord + data , byrå men kläder, klädstång , 2 hyllor, mattor. + annat smått.
Jag är nöjd med båda mina rum, fast jag inte har nått helt "eget" .


Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0