Gårdagen & Dagen

Igår efter skolan när ja kom hem vare 17 grader inne.
Pannan hade slocknat så ja kunde inte duscha heller. SKOJJ!
Men ja överlevde för sen kom Rebecca o vi hade såå trevligt så. :D
Träffade även några sjukt trevliga & snygga killar på internet. hah.


Idag vaknade jag 08:45, helt sick så tidigt!.
Men när ja kom ner visade sig det att pannan hade varit av inatt när vi sovit.
Så det var mysiga 14 grader inne, Myyysiiigt. Eller?.
Aja jag överlevde, och nu äre typ hela 16-17 grader för att min älskade pappa fick igång pannan igen. :D
Klockan ett kommer även halva släkten hit o firar ida som fyllde förra helgen.
Efter det blir det innebandy med Hanna om jag hinner, men det e tvek på de!.
Men aja, på nått sätt ska jag iaf umgås med henne ikväll, den snygga ungen!. :D




Skruttiibangbang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0