Gymnasievalskitgrejjs

1 Mars, är sista dagen.
Sista jäkla dagen att välja.
Och jag har inte en aning längre känns det som.
Förut var det solklart, Uppsala.
Och det skulle ABSOULT vara ett högskoleförberedande program.
Jag var helt inställd på det.
Idag var vi o kollade på linjer på högbergs, bygg, fordon, el och industri.
Jag ville inte gå, värdelöst tänkte jag.
Men satan, jag gick in på fordon.
Och jag kan seriöst tänka mig gå där.
Älskar att åka lastbil med pappa ju.
Alltid tyckt att det är intressant, skulle lätt kunna bli lastbilschafför jag med.
Man får körkortet plus lastbilskortet gratis med.
Inte helt fel!.
Men sam som jag tänkte från början är bättre.
Jag vet det, jag kommer tröttna på fordon, det bara låter bra just nu.
Tror jag.
Men den andra frågan då, Uppsala eller Tierp?.
Satans skönt med Tierp, men Uppsala med, nytt folk, nytt alltihopa!.
Men tänk om jag hatar skolan jag väljer, inte träffar några nya skojjsiga människor och att jag börjar hata att pendla till Uppsala.
Så jäkla mycket TÄNK OM.
Skulle hellst vilja lägga mig o vakna upp i juni.
Sommar, sol , värme och allt det här avklarat.
Satan vad skönt.
Det vill jag, det önskar jag, att jag visste.

- Följ ditt hjärta. -

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0