Hanna är söt men dålig på norska! :*

Rubriken säger allt. Hah!.

Aja igår firades Ida, sen åkte jag med farmor o Lennart till Tierp.
Väl där kollade jag och Hanna på innebandy.
Sen drog vi till hennes farmor och farfar och åt maassoor med god mat!.
Efter det skulle vi till affären, och efter ca 3 sekunder ute frös vi typ ihjäl, helt sick.
Aja, maassa godis och chips varte iaf.
Sen åkte vi bussen hem till henne så vi slapp frysa ihjäl. heh.
Resten av kvällen/natten/morgonen spenderades med melodifestivalen, massa prat, internetspel, musik, skratt och trevliga norskar!.
Hanna lyckades även radera min spotify lista, lovely!.
Hah. Roligt hade jag iaf med min söta älskade vän Hanna!. :*


Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0