Tråååkigt, nejmendemenaruinte!?.

Hur bor du: På två ställen!.
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: jag e inte säker. hah
Kan du laga mat: Klart ja kan, men det blir ju inte gott alla gånger.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor,linne och tjocktröja
Har du någon fobi: Hm, fobi. eh höjskräck har jag iaf.
Hade du en bra kväll igår: Som satan!
Vilket är ditt senaste inköp: Min sweet anorak.
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Den som delar ut barnbidraget!
Har du sovit i din egen säng inatt: Yees
Vad hade du sönder senast: En mössa
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: don't know
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ehm, vetinte?
Saknar du någon just nu: Yees
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ljuga
Någon jag stör mig på: Dumma människor.
Intressen: Vara med koompisar, träna o shooppa
senaste person du kramade: Gruppkramen med Rebecca, Lovisa och Clara ;D
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Ehm, pappa
Vad drack du senast: Bubbelvatten
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja!
Har rakat dina ben någon gång: haha ja.
Är du sugen på något nu: Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: nada, blä
Använder du hudkräm: Ibland så
Attraheras du av män med skägg: Njah
Micro-pop eller poppa själv: spela roooll

Brukar du baka: Iblaaand!
Röstade du i det senaste valet: Nej ja va lite för liiten
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Yes för det mesta!

Vilken låt lyssnade du senast på: F**kin' perfect - P!nk
Har någon annan sovit i din säng i natt: Noep
Vad tycker du är äckligt: Heh. mycket!
Har du pengar på mobilen:
Nej, faast jag har gratis sms. (:
Vill du ha barn: Kanske, senare.





Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0