BILDBOMB!

HejsanHej!.

Skolan börjar om ca 1 vecka, nu vart alla glada ellerhur?!. ;D
Jag skriver här för att min choklad är slut och jag har inget bättre för mig.
IntresseKlubben antecknar där va!.
Aja har nyss lagt in ALLA bilder från mobilen och sorterat dom på datan.
+ Att jag fixade en ny mapp med namnet 2011, liiite roligt tycker jag!. c:
Så nu har jag ca 100 bilder mer på datan är förr, eh inte bra egentligen eftersom det redan är seeeeg.
Aja kan ju bjuuda på en bildbomb, heh, får se hur många jag orkar lägga in!. ;3


                                          

- Ja det vart ju några styckna, alla knäppta år 2010!. Haha :3

Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaa, du kunde inte ha hittat liiite mer mongo bilder va??. xDDD

2011-01-04 @ 23:51:00
URL: http://rebeccawesslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0