Blankt

Minnen för starka för att uthärda.
Minnen för jobbiga för att tänka tillbaka på.
Gjorde jag rätt, eller gjorde jag fel?
Förr visste jag, men inte nu.
Jag vill försvinna, fly från allt.
Försvinna från alla krav.
Fly från alla beslut.
Jag har ingen aning om vad jag vill, med någonting.
Skulle kunna skriva sida efter sida med bara känslor.
Ångest, oro, glädje och lycka.
Allt samtidigt.
Det får inte plats i mig.
Jag vill vara ett blankt papper ett tag.
Utan några känslor, problem och krav.
Jag vill sova ordentligt.
Kunna tänka klart.
Slippa alla frågetecken som finns.
Musiken, papper och penna behöver jag jämt.
Jag bryter ihop utan det eller en vän.
Vill att allt ska vara som förr.
Men det är ju inte det.
Varför? Varför? Varför?

Gud vad jag hatar det här.


Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0