Rubriken boorde finnas här.

Haaaaaalluuu


Jag och Rebecca sov massor inatt måste jag säga,
eller?. naaaaah.
Men skype och msn kan roa en jäkligt mycket alltså!.
Haha och att ha videosamtal med en rolig och trevlig människa var inte heller helt fel. ;D

Billys, tar endas 2 minuter.
Och det kommer garanterat vara dom 2 bästa minuterna i ditt liv!.

Guud vad roligt man kan ha åt småsaker!.
Två mot en Rebecca heeeeela tiden vettu. :D
Rebecca vart även bästis med min morbrors hund, inte alls så att jag kände mig mobbad.. *sårad*
Haha puuuuuuuuuuuuuuuuss på går dagen/kvällen/natten och sen även morgonen. hah . ;D




Rebecca är sötast i världen!. :D


Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0