Dear Diary.

Kunde inte sova inatt - less jag blir.
Detta resulterade i huvudvärk men som tur var hjälpte tabletterna.
Annars idag har jag bränt ner filmer (vilket inte gick nå bra så ja sket i det.)
Sen har jag packat ihop alla mina grejjor och flyttat från pappa till mamma för dom närmaste 3 veckorna.
Kvällen ser ut att bli lugn orkar inte så mycket annat idag.
Jäkligt drugt att jag inte har nå ljud på datorn hos mamma också..
Måste kolla upp va det är som är fel, men är inte så skillad på datorer så vet inte om det är så bra om jag gör det..
Aja, puss.


Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Filippa från TeenBeauty

Grym header! :D



Kram

2011-07-24 @ 20:13:58
URL: http://teenbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0