We only only wake up when we sleep.

Jag är pigg som en lärka (Som pappa brukar säga, hehhe c00lt).
Dock äre inge bra att jag är pigg för jag borde sova.
Ska upp typ skiita tidigt imorgon för jag ska te mamma.

Sen jag skrev sist har jag sandpapprat (wtf på det ordet typ) ett brödskrin och en pall när Pappa, Kicki och Nora kollade på, kändes ju sådär eh jätte normalt!.
Efter det vart det lite planering med Kicki vad som ska hända i veckan.
Vi ska till Ica Maxi och Stadium typ på måndag eller tisdag, vad sägs om det va!?
Nej men nu skriver jag om inget alls bara för jag har tråkigt så borde väll sluta.



En random bild som jag knäppte på min boknörd till syster idag.
Väldigt kul att hon även blivit asbrun så man inte vill gå breve henne längre.
Eller ja båda mina systrar blir jämnt bruna o så kommer jag bah hej jag är kritvit!.
Kul att veta ellerhuur?. Hah nej nu ska jag verkligen sluta skriva.

Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej du!

Nu har jag lanserat den största tävlingen någonsin på bloggen! Nu kan du vinna EN VECKAS RESA TILL MADRID FÖR FYRA (!!) PERSONER!!! Hur underbart låter inte det?



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske blir du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

2011-07-09 @ 23:56:56
URL: http://submit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0