Gårdagen - Natten - Morgonen - Nu

Drog till Elin igår typ runt ehhm, fem. naaiis!.
Vi nörda dator, skrattade, pratade, skrattade lite till och knäppte en hel hög med snygga bilder.
Dock så finns dom på hennes kamera så hon måste skicka dom till mig så fort som möjligt!.
Tog 22.10 bussen hem, Bra fint med både sällskap o musik.
Kom hem somnade nästan direkt = trött cheey.
Vaknade dock 1 på natten för att det åskade en jäkla massa.
Sen vaknade jag igen klockan 6 (!!) av att det regnade så jäkla mycket så ja vet inte vad.
Och det ända jag kunde tänka på va att min syster skulle ta bussen te jobbet typ då, dock tror jag det hann sluta regna innan hon åkte, liite synd. *EvilFace*.
Nej nu ska jag fortsätta chilla och kolla roliga youtube videos.

Skruttiibangbang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0