LångKanskeRättMeningslösText

Nyss så såg jag en liten tjej på 10 år som hade en blogg och hon skrev varje dag. Hon lag upp dagens outfit och bilder på vad hon hade shoppat och allt. Det gör fan inte ens jag?. Haha. Känns så jäkla fel, min lillesyster är 10 år och jag kan inte ens tänka mig att hon skulle sitta och blogga och lägga upp "dagens outfit" och allt det. I min hjärna blir det bara fel. När jag var 10 år var jag med mina kompisar på Jakob Ols väg och lekte tjuv och polis eller satt inne och lyssnade på hits for kids eller satt vid datorn men på sider som blip, habohotell eller stallet.se (Ja jag vet knäppt, jag tyckte inte ens om hästar).  Nu sitter 10 åringar och bloggar helt seriöst om sina liv och allt "hemskt" som händer dom och skriver om allt dom handlar, när jag var 10 år fick jag inte ens åka till stan själv, hah. Det vart en aning kaos i min hjärna, känns som att jag växte upp på stenåldern. MenMen nu känner jag att jag borde sluta skriva för det här vart ett väldigt långt och kanske även rätt meningslöst inlägg men jag blev bara så paff, hah. Och dessutom så tvingar ingen er att läsa allt!.

Be yourself, because that's what you're best in the world at.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0