RaNdOm

TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Svart
Färg 2: MörkRöd
Färg 3: Lila

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yes.
Fått ditt hjärta krossat: Lite halvt sådär.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Yes.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes.
Kysst en kompis: En killkompis, ja.

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Yes, men vet inte till vad ;p
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var hemma och fikade och blev firad av släkt och vänner!.
Vilken tid vaknade du idag: 07:45 ringde klockan.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var påväg att gå o lägga mig då precis trorja.
Någonting som du längtar till: CampingResan om den blir av!.
Senaste gången du träffade din pappa: 30 minter sen eller nå sånt.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag bodde någon annanstans.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes, senast idag!.
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte har nån bra film att kolla på.
Långt eller kort: Långt!.
Vad gillar du gällande dig själv: EhmEhm.. Att jag har lätt att prata med nya människor. Kanske, eller nå.

DIN FÖRSTA:
Operation: Har aldrig opererat mig med narkos o sånt, men har limat ihop pannan typ, med lokalbedövning.
Piercing: öronen.
Tatuering: 0% Men vill ha!.
Bästa vän: Filip Lundén!.
Sport: Fotboll och Ridning tror ja.
Husdjur: Ronja.
Vaccination: Dom där man får typ när man föds.
Förälskelse: Usch
Alkohol du drack: Smirnof

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: Båda!.
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Lite av båda.
Tatueringar eller piercingar: hellre det förstnämnda!

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0