The End - Lite tomt endå.

Haha, vart en händelserik resa in till Uppsala med Elin.
Åkte ner te Tierp med buss, sen va tåget inställt så vi skulle ta ersättningsbussen.
Meen så insåg vi att den skulle gå segare än att åka den vanliga Uppsala bussen (821).
Så vi rusade till den och kom tillslut in till Uppsala.
Bion var bra, bättre än bra.
Men känns lite tomt nu, sista filmen liksom, har ju växt upp med Harry Potter filmerna ju!.
Äsch får ta o köra nått Maraton på alla filmer nån helg, hah.
Dock var 3D rätt värdelöst, det kom i ytterst få scener i filmen som det syntes och jag tyckte det inte var någe speciellt då ens, men jag är nöjd endå!.
Nu ska jag lyssna musik o facebooka lite hah.

Har dessutom ca 1 ton nya bilder på min mobil, får se när jag orkar fixa in dom på datorn, hah.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0