Trött Tjej!.

Följde med farmor och Lennart hem igår och sov där.
Spenderade kvällen framför teven med dom + popcorn, cola och rabarberpaj - Myys!.
Vaknade nio och då satt jag mest o pratade med farmor, hjälpte henne även att städa.
Runt ett hämtade Kicki mig hos farmor och efter det har jag bara gjort massor med nytta, hah.

¤ Klippt häcken.
¤ Tagit bort "gräsmattorna" på våran garageuppfart - ogräs.
¤ Plockat hallon - mumms!.
¤ Plockat äpplen.
¤ Fixat poolskyddet o lagt i klortablett.
¤ Tagit fram planteringsjord till Kicki.
¤ Staplat ved med pappa.

Faen va duktig jag är!.
Dock skulle vissa av dessa grejjor vart gjorda för nån vecka sen men skiter man väll i.
Fick ett telefonkort av pappa o kicki med , pöööss på dom.
Imorgon drar jag, Nora och Kicki till Thun's. - Awesome!.
Nu ska jag bara chilla galet!.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0