Gårdagen!.

Hade en jäkligt grym kväll igår faktiskt!.

Drog med familjen till Rosie och Jocke runt tre, åt mat och lite sånt.
Sen vart det massor med prat och jag drog hem en snabbis och gick med Ronja och gav henne mat.
Kom tillbaka och då varte tipspromenad och lekar.
Mitt lag förlorade dock, efter många fuskförsök och skratt. x)
Fyfan köra skotkärra med lille syster i som ska förklara var man ska när man är blind är inte lätt. Jesper har film på mig, aweesome. hah!.
Sen varte grillning och massor med prat och skratt.
Spelade kubb med, jag och Jesper mot Ida och Linnea.
Jag och Jesper vann vi är bäst!. :D
Gick hem runt tolv.
Kvällen avslutades med att kolla på film med en trevlig pojke!.
Somnade väll runt tre tror jag. hihi.
Jävligt bra kväll/natt iaf. :D

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0