HejHej sommar, så blire regn!.

Drog mig ner till Tierp igår kväll, fick till och med skjus - flyt!.
Kollade en stund på Hannas träning.
Sen cyklade vi te hemköp o köpa gooodis!.
Hejjade lite på folk vi träffade på med.
Väl hemma hos henne vart det lite film tittande, prat om allt mellan himmel och jord m.m.
Idag gick vi upp runt elva och efter ett tag tog vi bussen ner te Tierp.
Hihi, klantiga Hanna tappade nyckeln så vi fick dra fram deras trapp för att få fram den med. ;D
I tierp vart det fika hos mig sen lite twister ätande på konsum och sen tog jag bussen hem till mig och hon bussen hem till sig, ja vi älskar sommarlovskortet!.

Den hära tjejen vet hur hon får mitt humör på topp!. :D

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0