Och så var det slut.

Har hänt rätt mycket denna vecka.

Tisdag: Grönan med typ halva klassen.
Onsdag: Badade i bergstäckten sen drog ja iväg på stolt och nykter!.
Torsdag: sista dagen i nian, bal ocf sedan efterfest.


I kyrkan fick man betyg och allt det där och jag är nöjd!.
Sen drog jag o några trevliga brudar till Erica och hade det mys och sen vart det bal.
Vart mycket skratt och dans och jag hade det jäkligt roligt.
Sen drog jag med Mikaela,Hanna och Rebecca på efterfest, träffade även maassor med trevligt folk där!.
Vart ju dock lite förstört där ett tag men min kväll vart jäkligt lyckad endå.
Kan dock inte riktigt fatta att det är slut nu..

Idag vart det till att gå upp klockan sex och kolla på Noras skolavslutning sen hem och sooova igen, hah.
Har även badat och bara legat och chillat vid poolen, asniiicee!.
Kände att det vart en jäkla härlig start på sommarlovet, nu ska jag strax ner o kolla på film med min pappa, Kicki oh Nora. :D


Grönan!.


Baaal!.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0