" Boken om mig. "

Alla i nian har fått en uppgift i svenskan.
En uppgift jag tycker är jäkligt svår.
Vi ska skriva en slags bok.
" Boken om mig "
Man ska ta med ett x antal punkter i boken om sig själv och sitt liv.
Man kan skriva om familj, släkt, vänner och framtiden.
Du får välja helt själv.
Men jag vet bara inte, hur mycket ska jag skriva?.
Hur mycket ska jag ge ut av mig själv.
Jag hatar att skriva om mig och mitt liv.
Och nu ska jag skriva en jäkla bok som min lärare ska läsa?.
Såklart det är lärorikt och alla tycker inte det är så svårt som jag tycker.
Men det är just det.
Jag tycker det är svårt.
Svårt att bara skriva om sig själv sådär.
Men jag biter i det sura äpplet och gör det.
För vem vet, man kanske lär sig nått?.

Me, Me, Me and only Me.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0