Jag låtsas, för din skull.

Var sjukt trött hela dagen i skolan idag.
Minns typ halva dagen, hah.
Men sista lektionen, gud vad roligt jag o Rebecca hade. x)
Skrattade så jag kommer ha träningsverk, garanterat!.
När jag kom hem vart det att göra pappa sällskap på en lång promenad med Ronja.
Så himla fint väder ute. LikeLikeLike!.
Nu har jag nästan nyss ätit och väntar på att Camilla och småkusinerna mina ska komma och hälsa på.
Jag som skulle göra ingenting idag, vart ju lyckat. hah aja!. ;D


SöTaRe Än SöTaSt. BäTtRe Än BäSt.


Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, ja den lektionen va skoj.

Asså jag vet inte ens vad vi skratta åt alla gånger!. xD Men skoj va de!. ;D <3

2011-03-02 @ 18:39:02
URL: http://rebeccawesslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0