Kungsberget - check

Halluuu!.

Nu har jag fikat så jag knappt kan gå.
Hah fysatan, och mer tårta blire på fredag, siiick.
Satt tills nyss och anmälde/betalade kungsberget tills vi ska åka med skolan.
Jag, pappa och Kicki är inga datasnillen kom vi fram till!.
Men det gick tillslut. Hah.
Så nu längtar jag till 18 Mars!.
Har även fixat pengar o de till mjukisdressen.
Eller ja får av mamma på måndag.
Sen så ska jag även in till stan nån dag och kolla efter nya täckbyxor.
Känns jävligt bra när jag äntligen ordnat upp allt det!.
Är även en aniiing avis på pappas nya scania boots typ.
Synd att man inte har storlek 45 så man kunde sno dom. Hah ;D
Längtar även gaaalet mycket till vecka 15 då det blir fjällen och sen vecka 16 blir de påsklov.
Nu
vart det ett långt onödigt inlägg!.


Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0