Rebecca Wesslén!.

Rebecca Wesslén
Jag ska skriva ett inlägg om dig.
För du är bäst, och jag har tråkigt.
Såå varför inte?.

Du är seg som en snigel när du går.
Och har väääärldens sämsta morgonhumör.
Men förutom det, är du helt okej!.
Hah, vem försöker jag lura, du är aldrig okej.
Jag menar ingen av oss är ju det sååå.
Vi matchar varandra rätt bra där tror jag!.
Fast du är okej endå, jag skämta bara, eller?. ;D
Hm, ja jag har tråkigt Rebecca.
Så fråga din pappa om filmerna med. Viktigt!. :o
Och du sover säkert nu, sadface.
Läs texten under bilden med är du snäll.
Visst är jag gööllig?. [a]


Puss påra, och messa mig sen!. heh.



Du är min andra halva, den bästa av som bästa. Pööööss!.


Skruttiibangbang

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, aa men söta du då!. :D

Ja jag sov ju då och filmerna har jag helt glömt bort. Kommer inte ens ihåg vad dom heter, smidigt..

Vi båda är helt enkelt "helt okej", eller?. Haha xD

Pusspåra!. <3

2011-03-19 @ 16:00:43
URL: http://rebeccawesslen.blogg.se/
Postat av: Kaamasugam

Very resourceful, thank you dave

2011-08-31 @ 08:25:21
URL: http://kaamasugam.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0