Biologi = wtf!?.

Skolan idag har typ vart filmfilmfilmfilm.
Dessutom fick vi sluta ett, chillerill!.
Fick även reda på att jag har MVG i biologi, najjs.
Sen jag kom hem har jag solat, ätit chips, gått 1 timme med Ronja, Spelat fotboll med Ronja (haha) och börjat på biologin och skrivit klart biologin.
Känns jäkligt bra det här.
Bara det att det inte är mycket kvar i skolan nu heller.
Känns redan tomt.
Får tillbaka spanskaprovet imorgon med, ouupsidupsi.
Sen drar ja in med the family + Andreas te stan.
Balskor, bikini och en bh ska inhandlas!.

Skruttiibangbang

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för kommentaren! Och jag måste ha skoråd av dig idag :D

2011-05-27 @ 09:56:53
URL: http://idaaamohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0