Spexfoto - Hårdrock!.

Mvg i SO - Check!.
Sommarjobb - Check!.
Lämna in bokrecetionen på engelska - Check!.
Spexfoto - Check!.


Denna dag kan bara sammanfattas som BRA!.
Spexfotot och våran klass 9:2 TARD är ju bara bäst.
Hårdrockare som vi va och är, hah.
Älskar att alla vågar bjuda på sig själva!. ;D
Stormade Aspen med men där vare dött, hah.
Massor med glad eftersom barnbidraget kommer idag med. Huehue.
Och jag har fått sommarjobb på kommunen i 2 veckor.
Tjena pengar!.
Blir ingen fattig sommar endå, älskar't!.
Kommer ett fint foto på mig idag här med.
Det trasiga på mina tights syns inte. ;(
Och knappt mina nazist skor heller, heh.


Foto snott av min vän Rebecca, kolla in fler bilder på rebeccawesslen.blogg.se!.
Erkänn att jag är smart som kom på att ha mobilen i bältet?.
Värsta mobilhållaren ju, asbra. heh :D

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0