Dance, Dance - Fall Out Boy.

Var på banken med Kicki idag, kände mig jäkligt vuxen!.

Trixade in I am number four på ett usb minne så jag och my family kunde kolla på den på teven nu på kvällen.
Skrattade åt pappa när han vart arg på att ingen fortsättning kommit ut än. Hah.
Bröt mitt godisförbud idag med, ångrar det inte ett dugg, älskar godis!.
Fick massa mentos av pappa och Kicki med, naiis.
Dock åt pappa mer än hälften av dom själv... Sånt är livet!.
Har nyss kollat klart på två avsnitt OTH och fixat hem Bilar 2 tills imorgon.

Nu babblar jag massor med onödigt.
Men allt jag egentligen behöver skriva är att idag har varit en jäkligt bra dag.

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0