Drummer boy. - Yeaah.

Kvällen igår bjöd på många skratt.
Speciellt när vi spelade barngenier, höhö.


Amanda: Från vilken stad kommer popgruppen Ace of Base?.
Nora: USA!.
Amanda: Nej.. Göteborg Nora..


Nora: Vilket land ligger Tokyo i?.
Mamma: Japan.

Nästa gång det är mammas tur och hon får en fråga:

Nora: Vad heter huvudstaden i Japan?.
Mamma: Hahah, kan det vara Tokyo?. hahah.

Dog ju bara lite!.
Stolt över att jag inte åt något godis alls heller fast det stod en stoor skål med godis breve mig heela kvällen.
NejNej, jag käkade mina popcorn ja, finte.
Mamma vill att jag o hon ska fortsätta med godis förbudet nästa vecka med. Höhö vi får seee..

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0