Tråkigt?. Svar ja.

Jag heter Kajsa Margaretha Mohlén.
Jag är alltid mig själv. 
Jag är duktig på att äta godis.
Jag tycker inte om när folk ljuger.
Jag är jättedålig på att para pengar.
Jag läser väldigt ofta.
Jag gillar att umgås med mina vänner. 
Jag sjunger ungefär nästan, aldrig.
Jag älskar mina nära och kära.
Jag önskar att jag var rik, skulle vara bra härligt!.
Jag är inte speciellt bra på att ljuga, inte min grejj det där.
Jag pratar oftast för mycket, höhö.
Jag tycker om att kolla på filmer med trevliga människor.
Jag är beroende av musik.
Jag har på mig Mjukisbyxor, raggsockor och linne.
Jag dricker bubbelvatten väldigt ofta!.
Jag lyssnar på det mesta.
Jag blir arg på uppmärksamhets sökande människor.
Jag är rädd för att förlora nån som står mig nära.
Jag kan inte förstå varför jag är så mörkrädd som jag är.
Jag är pinsamt dålig på att rita, helt siick.
Jag är uppväxt i Tierp och Månkarbo.
Jag har nästan jämnt ont i huvudet.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0