Försöker bli trött.

VEM

Vem är i rummet med dig? Mamma.
Vem fick du senaste sms av? Elin.
Vem tänker du på nu? Jesper, hah.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Elins!.
Vem önskar du var med dig nu? Ida Mohlén.
Vem är din favoritsläkting? Hm, alla är bäst.♥

 

VAR

Var är din mobiltelefon? På hyllan över min säng.
Var handlar du mest? Eh, ingen aning, handlar lite överallt.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Pappas Gamla, stoor T-shirt.
Var åkte du senast bil? Till Tierp.

 

VAD

Vad åt du senast? Godis.
Vad drack du senast? Cola.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min sovtröja jag har på mig.
Vad har du på fötterna? Raggsockor.
Vad är din favorit färg? Svart är nais.
Vilken film såg du senast? Nån krigarfilm.
Vad hör du just nu? Ljud från bilar som åker förbi.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Yes!.
Hånglat på en bio? Eh, ute där man handlar innan man går in i biosalongen, ja.
Hånglat i skogen? Hah, Ja.
Tyckt att din kusin är het? Alla mina kusiner är heta, snygga cheyer. Haha!.
Sovit naken? Hm, nej.
Kört över hastighetengränsen? Najj. Dock suttit med när andra gjort det, hah.
Målat om ditt rum? Yes.
Dansat framför en spegel? Massor med gånger!.
Fått hicka? Yes.
Dumpat någon? Yes.
Stulit pengar från en kompis? Naj, aldrig!.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hm, inte en bil, moppe dock.
Varit i slagsmål? Najj.
Smugit ur ditt hus? Najj.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Najj.
Hånglat med en främling? Yes.
Älskar eller saknar någon nu? Saknar syster min, den jäkeln flyttade alldeles för långt bort!.

Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Ida

Men snart kommer jag hem Kajsa! Bara tre och en halv dag kvar <3

2011-09-24 @ 22:38:08
URL: http://idaaamohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0