Uttråkad - YesBoxLåda.

Vart bor du: Tierp och Månkarbo.
Husdjur: En hund, Bästaste. ♥
När är du född: 950326
Klass: Cn1
Något jobb: Nope
När ska du sova: När jag känner för det.
Duschat idag: Najj.
Kramat någon idag: Yes.
Pussat någon idag: Yes.
Vad har du ätit idag: Godis och pyttipanna. Dock inte samtidigt, haha.
Dagens klädsel: bh, trosor, strumpor, Svarta Tights, Svart Linne och Lång Cardigan.
Dagens smink: Mascara, kajal & concealer.
Dagens roligaste: Julia på matte lektionen!.
Har du många vänner: Räcker för mig, för dom jag har är bäst.
Hur många har du kysst: Eh, Klura på den du!.
Vem kramade du senast: Fredrik.
Vem saknar du: Min älskade storesyster Ida Mohlén.

Hur många har varit otrogna mot dig: Noll procent.
Har du pojk-/flickvän: Njae.
Vem pratade du med i telefon senast: Kicki.

 

FAVORITE.. 

Film: Ice Age!. heh.
Låt: Varierar från dag till dag.
Mat: PommesFrites, works every time!.
Dryck: Cola, Trocadero och bubbelvatten.

Färg: Vinröd och Svart.
Stad: Göteborg.
Land: USA.
Ämne i skolan: Svenska.
Tv program: Det mesta på MTV.

SENASTE.. 

Personen du pussade: Fredrik.
Gången du spydde: Ojj.. VetInte!.
Gången du grät: När jag fick veta att Evert dött.
Pizzan du åt: Minns inte.
Gången du var i Göteborg: Förra sommaren - Gothia!.
Personen som såg dig gråta: Mamma.

ANTINGEN ELLER
 

Svart eller vitt: Svart
Hund eller katt: Hund.
Tvspel eller datorspel: Båda?
Singel eller upptagen: Eh, Upptagen.
Pussas eller kramas: Båda.
Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget?.
Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad (H)
Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother.
. Svart hår eller blondt
: Beror på vem.
. Blåa ögon eller bruna: Blåa.
Choklad eller lakrits: Choklad!.
Göteborg eller Stockholm: Göteborg.
Högerhänt eller vänsterhänt: Höger. - För jag är cool.
Coca cola eller fanta: CocaCola.
Pizza eller kebab: Ehehe, båda funkar.
Randigt eller prickigt: Randigt.

Älska eller älskas: Båda.
Leva eller dö: Leva.

ANTAL:
Personer du älskar: Ett antal och jag hoppas dom vet om det.
Personer du hatar: Svikare.
Pojk-/flickvänner du haft: Seriösa: 1.
Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Hah, många.
Glassar du ätit på en dag: Oj, 8 kanske?.
Nämn en festival du vill på nästa år: PeaceAndLove.
Gånger du haft minnesluckor: Noll.
Gånger du varit hög: Noll.
Personer du saknar just nu: 2 styckna.
Gånger ditt hjärta brustit: Hm, 1.

VEM:
Vill du kyssa nu: Eh..
Träffade du senast: Pappa!.
. Sjöng du senast för: Min hund, hah.
Hade du senast en msn-konversation med: Tom.
Spelade du tvspel med senast: Jesper skulle jag gissa på.
Vill du ta med på en romantisk resa nu: Mig själv!. haha.
Vill du kasta en sten i huvudet på: Sa du sten!?
Förtjänar att dö: Ingen.
Är söt: Pierre, hans dialekt gör allt bara galet mycket bättre.

VAD:
Gör dig glad: Mina vänner.
Gör dig ledsen: Svikare och speciellt en människa. - Ta åt dig.
Vill du helst göra nu: Krypa ner i min säng.
Önskar du att du slapp göra: Plocka undan allt från Noras säng..
Vill du ha nu: Godis, Bubbelvatten och en jäkla massa pengar.
Önskar du dig i födelsedagspresent: Långt dit meen pengar.
Längtar du till: Julafton!. Hahahaha.
Tycker du om dina betyg:
Dom duger för mig!.

Hur mycket är klockan: 21.18

Skruttiibangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0