15 random sanningar om mig.

1. Jag kan inte uttala kexchoklad och ketchup.
2. Jag är galet mörkrädd.
3. När jag äter panpizza äter jag jämt upp osten först.. Eller så tar jag bort osten och skiter i att äta den. Busigt.
4. Jag har aldrig sett hela titanic filmen.
5. Jag sover oftast högst 5 timmar per natt.
6. Jag hatar att Jesper inte bor varannan vecka i Månkarbo längre.
7. Jag gråter väldigt sällan.
8. Jag älskar när det regnar och åskar.
9. Jag har skrivit 8 noveller, men aldrig låtit någon läsa dom.
10. Jag fullkomligt älskar min släkt.
11. Jag äter vääldigt sällan frukost.
12. Jag äter godis typ,, jämt.
13. Jag älskar bubbelvatten, men ogillar kranvatten.
14. Min favorit årstid är vår även fast jag är pollenäckelallergiker.
15. Jag älskar, verkligen älskar, att kramas.

Skruttiibangbang


Kommentarer
Postat av: Liza - TÄVLINGAR

VINN IPHONE SKAL!! :D ♥♥

http://tavlingcompetition.blogg.se/?tmp=12174801

2012-04-15 @ 14:01:44
URL: http://tavlingcompetition.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0