En dagens här från Östersund.

DAGENS VILL HA: Nya skor.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och tjocktröja. Inne böt jag Jeansen mot mjukisbyxor dock.
DAGENS SMINK: Mascara.
DAGENS FRISYR: Frisyren som uppstår när jag kliver ur duschen, ungefär.
DAGENS HÄNDELSE: Ost&Kex fikat med familyn. ♥
DAGENS LÅT: En låt min vän skrev för länge sen.
DAGENS PLANER: Just nu, film och sen sova.
DAGENS SAKNAD: Julia Bergquist.
DAGENS DUMMASTE: Failen när jag gick förbi gymmet, hah, gulligt att killarna vinkade iallafall!.
DAGENS DROG: Påskmust, godis och alvedon.
DAGENS ROLIGASTE: Pappa, han är för knäpp för sitt eget bästa.
DAGENS FAVORIT: Familyn.
DAGENS KÖP: Godis och tacokrydda.
DAGENS GODIS: Lösgodis, så ja, blandat.
DAGENS HUMÖR: Trött, Glad men lättretlig.

Skruttiibangbang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0