Check.

Skola som var himla bra på förmiddagen men som bara gjorde mig irriterad på eftermiddagen kan sammanfattas som en okej dag.
Dock vart den mycket mindre okej då min buss var försenad med en kvart och sedan gick den även sönder i Björklinge, detta resulterade i byte av buss och en springtur till körkortsteorikursgrejset. Middag och att hinna packa om väskan hos pappa som det var tänkt var det bara att glömma. Klockan kvart över åtta var iallafall kursen slut, kom hem till mina kusiner (barnvakt) och blir kvar här tills imorgon, ska dock sova nu strax eftersom att min sovmorgon förvinner imorgon, måste liksom hämta kläder och sådant nödvändigt.

Dagens plus är iallafall HannaEk&Julia som är allmänt bra, Erica som vart mitt buss sällskap och Hanna Sjöström som jag fick en fin pratstund med nu på kvällen. Hihi, puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0