Ge mig min matlust tillbaka.

Matlusten har varit helt jäkla borta idag, detta resulterade att jag hjälpte mormor att klippa gräset i båda stugan och hemma hos henne på tom mage, yey, helt slut.
Kom hem, tvingade i mig lite tacochips, struntade sedan i att följa med mamma och grilla/kräftskiva hos familjen Lundén pga att jag knappt orkade resa mig ur sängen. Tvingade i mig en pan pizza, tog fram godiset och läsken som mamma köpte till mig eftersom dom åkte. Godiset är orört, läsken med, är inte sugen på någonting. Alla filmer som existerar på min dator är tråkiga och jag har dessutom inte en enda bra bok hemma. Bara jag inte blir sjuk.

Idag är livet emot mig, eller om det bara är mina tankar som är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0