Jag klagar faktiskt inte.

Ikväll somnar jag med ett stort leende på läpparna, även skolan börjar imorgon.
För sommarlovet 2012 har bjudit på några motgångar, men mest himla härliga bra minnen som förevigt kommer finnas inom mig, jag har insett vilka vänner som är äkta och som alltid kommer finnas där och även blivit påmind om vilken underbar familj&släkt jag har.
Så ja, denna sommar kan jag absolut inte klaga på, eller okej, kanske lite på regnet, men det har varit mysigt det med.

Så imorgon börjar den där skolan alla svär om, den jag vet att jag troligtvis kommer svära om nån gång framöver jag med, men that's life, jag trivs i min klass och på skolan, så egentligen kan jag inte klaga, så nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorgon bitti, sov gott alla, puss!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0