Livet kom ivägen.

Uppdatering är på topp, not. Har iallafall haft en himla bra vecka uppe i Rättvik med Hanna och Anton. God mat, trevligt sällskap, snygga bilar, fulla knäppa människor, härligt strandhäng, bra musik och världens godaste fika är bara några av sakerna som är värda att nämnas. Kom dock hem i förrgår, och igår kom min saknade fina underbara vän Julia hem till mig, hon sov kvar och vi har tagit igen en massa snack. Nu är vi påväg mot Uppsala för bio tittande, efter det följer jag med Julia till Almunge där jag sover kvar. Fyfabian, vad livet är underbart just nu. Kram till er alla människor och ett leende, för såna har jag många av på lager.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0