My story never ends.

Skolan igår var chill, nollade ettorna lite smått och sen slutade vi runt två, Julia följde med mig hem för att sova hos mig också, bäst. På kvällen åt vi tacosgratäng och roade oss med lite allt möjligt, en bra dag helt enkelt.

Idag hade vi sovmorgon och åkte inte till skolan förens elva, slutade sedan två så ja.. Kan ju inte klaga direkt.
Var till biblioteket en sväng och sedan gick jag med Ida och kollade på korpen när dom spelade fotboll, rätt lag vann iallafall!. Sen gick jag och mötte upp Elin (Som jag inte har träffat på huur länge som hellst) för en promenad och massa prat, massor med trevligt!. Nu kom jag nyss hem och sängen ropar mitt namn känner jag, så godnatt.


(Orkar inte fixa en bild, buuusigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0