Mysig lila nygammal tröja.

Matlusten är fortfarande inte tillbaka och mitt huvud har förvandlats till en tickande bomb. - Men att vara sjuk på en helg är väll kul?.

Har myst runt hemma forever alone style hela dagen eftersom familyn varit borta.
Har även kollat på en superdupermega bra film som heter The lucky one, ögongodis i form av Zack Efron och en himla bra handling förövrigt, kan det bli bättre?. I don't think soooo.
Nu är jag barnvakt åt mina kusiner, blir nog till att kolla på film för jag känner att jag inte orkar något annat, Jenny ville se Mamma Mia så det blir nog så.
Myser även runt i min nygammla lila mys tröja idag som jag fått av min fina vän HannaEk, hon är himla bra hon ska jag säga er.


Kommentarer
Postat av: Hannaaa

Bra att du gillade den! Hoppas du mår bättre snart vännen min. <3

2012-08-26 @ 00:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0