Släktträff.

Åkte som sagt på släktträff igår, väl där så vart det massa fika, dog lite smått av lycka när jag såg allt..
Efter det så gick vi tipspromenad, hade 5-kamp och spelade brännboll, men all denna motion gjorde oss döhungriga så då vart det mat, så gott ♥, haha. Efter maten vart det prisutdelning för 5-kampen , mitt lag kom trea - det gick asdåligt på tre av grenarna men vi vann dom andra två, därför fick vi ansvaret att ordna släktträffen nästa gång, hehe. När allt detta var avklarat vart det släktforsknings redovisning, fotbollsspelande, tändning av brasor, bastande, badande, gitarr spelande och en massa sjungande och ätande av godis och chips.

Idag vaknade vi redan halv sju och runt nio var vi påväg hem igen, hann inte mer än hem innan jag vände för att följa med Ida och Linus till biltema och sedan vidare för att äta på max, hihi. Nu har jag landat hemma i min säng där jag vilar upp mig inför eftermiddagen/kvällen, vi ska nämligen fira pappa som fyller år imorgon, hihi!.

Nu vart det mycket text, men vi kan sammanfatta detta som att min släkt är bäst, puss.
Tröjan jag har på mig vann jag när jag gick tipspromenaden, sådeså!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0