Sommarlovets sista dagar.

Just nu njuter jag av sista dagarna på sommarlovet och sedan jag skrev här sist har jag hunnit med lite av varje, tex.
Kollat på fotboll och haft picknick med två vänner, kollat på 2 galet bra filmer, gått massor med Ronja, umgåtts med min lillasyster, burit pellets, rensat ogräs, dunkat musik med pappa i bilen, fikat hos mina kusiner, träffat Camilla, köpt födelsedagspresent till pappa, träffat farmor och Lennart, badat, gjort tacos och haft familjemys.

Nu ska jag dock göra något himla tråkigt, nämligen packa.. För imorgon så drar jag + pappa,kicki och Nora på släktträff, blir övernattning också tills på söndag, jag klagar inte!.


*HejHej jag slänger in en gammal arkivbild så det inte bara blir massor med text.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0