Bekännelser.

Jag är väldigt flummig hemma, ska jämt dansa och knasa mig, heh.
Jag hatar när folk tycker synd om mig, hatarhatarhatar.
Jag har väldigt svårt att lita på folk vilket leder till att många tror att jag ogillar dem.
Jag hade väldigt svårt att sova för något år sedan, vilket har lett till att jag vant mig med att sova väldigt få timmar per natt.
Jag träffar min släkt väldigt ofta och känner alla väldigt bra.
Jag har väldigt blandad musiksmak, allt från Ed Sheeran - Justin Bieber - Skrillex

Var lite uttråkad så slängde ihop en sådan här lista. Sitter just nu här och lyssnar på Bruno Mars nya album i mina nya älskade hörlurar, bäst. Nu ska jag ta ett glas julmust och mysa vidare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0