Bones, lovely, bones.

Vaknade av väckarklockan imorse - för då var det shoppingdags.

10.15 så satt jag på tåget med min fina vän Mikaela och vi gick crazy bananas i stan och pengar och presentkort flög åt alla håll och kanter (i princip, hehe). Kom hem runt fyra, fattigare på pengar men rikare på kläder, lämpade av sakerna hemma och gick sedan till Mikaela en sväng, sedan tillbaka till mig för filmmys, nu är jag dock ensam igen.

Ska lyssna på din musik nu och sen kallar nog sängen på mig, blir förmodligen stan imorgon igen - dock med familyn. Lillesyster ska köpa mobil och sedan blir det väll lite mer mellandagsrea shoppande - dock ska jag försöka spara mina pengar nu (good luck) heh, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0