Monday I Hate You.

 
Jag lyckades ta mig upp ur sängen imorse, men när jag hörde att det var tjugo minusgrader ute var det nära att jag gick och lag mig lika fort igen. Meeen så kan man ju inte göra nej.

Så jag krigade mig till skolan och fixade matten helt och hållet. - Skönt!.
Sen kirrade jag, Julia och Hanna en svenska redovisning som gick bra med den lilla tid vi hade fixat powerpointen på (10 minuter, hehe). Nu har jag samhällskunskap men orkar inte jobba, därför sitter jag och skriver på bloggen, seer ju ut som att jag skriver på uppsattsen iallafall!. Puss.


Bjuder på en instagram bild sedan i lördags då jag befann mig i Globen!.

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej.

har du något bra filmtips? :)

kram

2012-12-04 @ 10:25:16
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0