One of these days.

Insåg direkt när jag tagit mig upp ur sängen att plugget bara var att glömma för stunden - helt otroligt oinspirerad.
Därför kopplade jag in högtalarna och började lyssna på Olly Murs nya album samtidigt som jag dansade runt i hela lägenheten med dammsugaren, tvingade sedan i mig lite "frukost" och sen städade jag min garderob som hade råkat ut för ett bombanfall eller något liknande.
Nu har jag "gjort mig iordning", alltså tvättat mig och bytt om från ziperallen till mjukisbyxor och tröja, ska nämligen gå och handla med mamma så fort hon slutat jobba, lagomt.

Detta var den mest normala av alla bilder som jag nyss knäppte, spårade ur totalt, haha!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0