Two Days.

 
Igår var jag ledig från skolan vilket resulterade i storhandling på willys med Kicki, städa hos min morbror och kolla klart på gossip girl, I can finally die in peace.

Idag då?. Sista riktiga skoldagen var slapp och jag vandrade även runt med bra vänner på stan under en håltimme, köpte mammas födelsedagspresent, en julklapp till amanda, en julklapp till Linus och en kjol till mig!. Alla julklappar är alltså officiellt klara nu, sköönt.
Åkte till Tierp efter skolan för att hämta lite saker hos mamma och gick sen och köpte strumpbyxor innan jag vandrade vidare till farmor för att åka med henne + kicki och pappa och kolla på Noras julavslutning, vart lite snökrig med pappa, lagomt! Efter det vart det att tina upp och fika hos farmor och nu har jag landat i min säng, ska slå på en film och sen soova, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0