Uppdateringen är låg, men kan sammanfatta de senaste dagarna!

Tisdag
Skola, livräddning på fyrishov, stannade och badade med ett roligt gäng, åt på max med några classmates, åkte med Julia hem och sov där.Tycker Almunge är för himla bra alltså, mys, kan också ha att göra med att Julia bor där, haha!.

Onsdag
Sovmorgon, åkte till skolan, fick en rolig uppgift, sen vart det snökaos - dock vart Anton vår hjälte då han skjutsade hem mig och Julia till Månkiiis (Tack!.), träffade sedan pappa som hade jobbat ca 36 timmar i sträck (:oo), skottade med Julia samtidigt som vi dansade/hoppade i snön/sjöng, gick med Ronja, Spelade massa spel med Julia och pratade/skrattade.

Torsdag, idag, today.
Väcktes av att pappa ringde och sa att jag inte fick sätta mig på en buss idag, sagt och gjort, både Julia och jag vart hemma från skolan så vi chillade, skottade, kollade på teve och vilade upp oss. Nu har Julia åkt hem och jag väntar på att maten ska bli klar, resterande av kvällen blir nog lugn, skola imorgon (en lektion bara dock) och sen lucia i princip hela helgen + plugg, lagomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0